18 december

Godmorgon, goddag eller hej!

Jag är hemma, blev ingen Luleåresa idag. Jag orkade inte efter gårdagen. Men nu är allt bra och det är ju huvudsaken! Kom också på att jag inte bara ska till stan imorgon, utan måndag också. Då med min skadedrabbade tå, de sista ska göras... Oroar mig för alla förbaskade sprutor.

 (klicka för större bild..)

Där har ni en bild på mig just nu, men här ska jag inte sitta längre utan ska upp och handla och förbi bibloteket för att få mig ett par läsvärda böcker, kanske en ljudbok också.

Hoppas ni får en bra dag, vi lär höras igen!



Kommentarer
Marielle

Kika in hos mig för att vinna en julklapp från ett vitt ställe. :-)

2008-12-18 14:41:59
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Isabella

Fin blogg :)

2008-12-18 19:00:05
URL: http://bellih.se
BB

Sötboll!

2008-12-18 21:22:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!