Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag, tillåmed fått i mig en "nyttig" frukost och känner att några nyårslöften är dags att stämpla upp.. men vilka? Senare kommer några tips om vilka löften som passar oss alla, som alla borde ha!

Idag är det tänk att vi ska åka upp till backen och åka lite madrass, dricka varm choklad och ha lite kul! Hoppas det inte bara är så isigt! Annars idag finns det måsten som att bestämma mat inklusive köpa allt inför nyåret.

Igår tog jag mig äntligen till stan och "rean", hittade inte speciellt mycket på rean, men ett par andra klipp! Däremot glömde jag totalt bort min klänning jag skulle lämna tillbaka, men gick in och pratade med personalen och det var bara att komma in så den ska inte få snöa in i min garderob länge till.

Haha, jag har en ekorre utanför fönstret!




Kommentarer
Bea

okej härligt, joo samma här :)

vad händer ikväll? kram

2008-12-30 17:05:50
URL: http://beaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!