Fran MBK

Nu sitter vi i galleran, vi har gjort en liten paus i shoppandet. Jag sitter och funderar om jag ska klippa mig eller ej, det behovs verkligen men jag ogillar att haret blir kortare tyvarr.

Jag har hunnit kopa mig en Ipod och lite make up, kanner mig ratt nojd men vi har ju ett par vaningar kvar att ta oss igenom.

Jag ar for tillfallet utan telefon, laddaren i rummet vill inte fungera och jag var inte sa sugen att lamna ivag telefonen. Men jag tror jag klarar mig till lordag, lite strom ar kvar.

Nu ska vi fortsatta, bara nagra timmar kvar till stangning.


Kommentarer
palle

Hör av dig till mig. Hällsningar Palle.

2009-04-02 12:10:48

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!