Amanda Peet och Ashton Kutcher ikväll!



Just det, jag har tränat fotboll ikväll och jag kunde nog inte valt en bättre dag! Ett otroligt plågande väder tills de att solen försvann bakom någon litet moln. Men kan väl inte säga annat att det var roligt att rulla lite boll, dessvärre märks det kanske att man inte rört en boll på ett par år.

Annars har det verkligen varit en kanondag, trots att jag inte hunnit legat en sekund i solen. Jag och mamma åkte in till stan och första stoppet blev ett dropin besök för sista twinrixsprutan, så nu är den äntligen ur världen! Och efter det åkte vi in till stan och jag har verkligen fyndat, även om jag hittade ett par jeansleggings på ordinarie så vägde allt annat upp de, plus att jag fick en helt underbar tacobuffé till lunch!

Nu blir det jobb tre dagar innan det är dags för ännu en helg med alldeles för många planer, hur ska jag få ihop allt? Jag vill vara överallt, samtidigt. Ikväll är planerna däremot inte alltför många utan nu inväntas filmen A lot like love, och till den skulle säkerligen min Ben & Jerrys passa bra, syyyyyyyyyyyyyyyyynd att den inte är hemma då.

Sjukt sugen jag blev på den då.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!