"Live each day like it would be your last!"

När det händer nått roligt i min lilla värld har jag aldrig tid att uppdatera det här i min yyberintressanta blogg. Måste nog erkänna att jag är en usel bloggare, men ni får njuta av det lilla som finns nu istället!



I lördags åkte jag, tror det eller ej, Ånglok, definitivt en uppskattande och annorlunda kväll!

  



Bästa stoppet var, som jag anade, "grill och bad", en sjukt mysig strand med musik, ljus härlig sand, sol, grillning och för vissa en hel del badande.

  



Närmare än såhär kom jag nog aldrig vattnet, enligt min bedömning var det inte ens värt ett försök!



  

Och här var det dags att hoppa på tåget igen och börja åka mot stationen!

Efter det har jag även hunnit påbörja sista arbetsveckan, där jag nu bara har tre dar kvar.. känns faktiskt lite tråkigt! Sedan har jag även hunnit med middag med tjejerna och en heel del annat, men det lämnar jag till sen... kanske!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!