..one two three four five

Blev en ytterligare liten impulskväll igår efter jobbet. Först kalas här hemma då pappa fyllde år, sedan förflyttade jag mig till tjejerna och hade en riktigt trevlig, men kall, kväll!

  

Och imorgon mina damer och herrar är det en stor dag för mig. Jag klipper mig nämligen! Är minsann en ångestladdad dag, som säkerligen många vet, kan en millimeter vara avgörande. Men just nu känns mitt hår faktiskt föör långt. Lite kortare och kanske någon lugg.. en lite längre och slarvig sådan.

     

Tänk om man hade såhär naturligt lockigt hår, vooore great.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!