Byebyeeee bacon

Yes, så var sprutan bortgjord. Lite öm, men annars inget speciellt. Hoppas att det så förblir så man är pigg för imorgonkväll!

Fick tacka nej till jobb idag pga vaccinet, så istället har vi njutit av en helledig dag tillsammans. Fastän jag inte fick den lunch jag längtat efter satt en tacos gott i magen och efter det började vi bygga ett pepparkakshus. Och ja, det blev en mysig liten spökstuga! Får se om herr Karlsson har utökat stugområdet senare, men det tvivlar jag på.



Här har ni vårt mästerverk under tillverkning!

 


 Vi saknade sprits som ni kanske ser, men.. vi tyckte det blev fint (och lite småläskigt) ändå!


 

Taadaa! Nu saknas bara lite bomull och tomtar som jag ska försöka söka fram!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!