Lucia 2009

Ni är ett par trogna läsare som gång på gång tittar in trots min otroligt dåliga uppdatering, kul! Nu ska jag inte försöka bortförklara mig utan jag har helt enkelt inte orkat.. eller prioriterat annat!

Idag har vi iallfall tänt tredje(!) ljuset, slått in julklappar, städat och nu är några..(inte jag) i full rulle med att göra hemmagjorda pizzor! Senare ska vi fortsätta julstöket med att klä granen då lillkillen kommer. Annars har jag haft en riktigt trevlig helg, fredagsmys med Idol, jobbade lördagsmorgonen innan vi senare åkte till Luleå för att fira mamma och pappas 20-åriga bröllopsdag. Det blev en middag på Waldorf innan vi intog Bowlingkompaniet! En riktig lyckad kväll och här kommer några bilder därifrån.


  

  

  


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!