Årets första och sista lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Prövade på livet som backpacker, även fast det inte riktigt var ett backpacker-liv vi levde.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vill jag ändra något så gör jag det, behöver inget nytt år.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo, två av mina kusiner.

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej och det är jag otroligt tacksam för.

5. Vilka länder besökte du?
Tråkigt nog får jag bara sätta Thailand som svar här. Får hoppas 2010 bjuder på fler!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Tveksamt.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum, snarare några händelser som jag hoppas kommer att finnas kvar som varma minnen länge framöver.

8. Vad var din största framgång 2009?
Framgångar? Några hoppas jag att jag åstadkommit även fast jag inte rabblar dem här.

9. Största misstaget?
Inget större vad jag vet! Hoppas inte det heller och om inte annat är jag lyckligt (eller olyckligt..) omedveten om det!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk, ja.. Skadat mig, nej.. peppar peppar..

11. Bästa köpet?
Får väl hoppas det blir min kamera som ska beställas.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Månaden i Thailand.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många delar av året får mig fortfarande glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Om jag inte skulle vara så dålig på låtnamn skulle ni få en lista här. Men de mesta som passerat p3!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag!


Mer blir det inte, alldeles för många ointressanta frågor och alldeles för många ointressanta svar. Som avslutning kan jag berätta att mitt favoritprogram på tv har under året varit Grey's och Andra avenyn, årets bästa filmer måste vara Stieg Larsson triologin, jag har blivit någon slagt brunett med lite röda inslag och ja.. jag har blivit kär under 2009!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!