Att läsa mellan raderna

Igår berättade min läkare att han bara ville ha ett blodprov till innan sommaren och efter det var han redo att släppa "det", om allt ser ut som det gjort hittills. Självklart blev jag jätteglad, inga fler återkommande läkarbesök, jag är frisk och behöver inte längre springa till läkarn för att jag fått ont i halsen/feber eller blivit förkyld.

Men så kröp en liten rädsla upp, vem ska kolla mig? Vem ska hålla koll att allt står rätt till? Jag har trots allt, under fem år, blivit kontinuerligt kontrollerad,  även om det lättat efter ett par år så har det alltid funnits där.

Huvudsaken är väl att jag mår bra, eller hur?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!