Piggelin

Måste säga att Luleå överraskade mig positivt igår. Slutade med att vi hamnade på Cleo efter en kväll på Lövskatan. Klockan sprang fortare än oss och när vår taxi kom, hade vi självfallet alla saker man "gör", ogjorda. Jag glömde däremot drinkpinnen, men den ska nog gå att ordna fram inför nästkommande evangemang.. om önskemål finns!

        

Är lite nyfiken på resterande bilder.. får vänta på fjällis.

  

Som ni ser fick jag lite andra saker uträttade igår också, nu fattas bara lite sol-produkter och värktabletter och sånna tråkigheter som måste med på resan. Väskan också, vet inte på hur många liter denna är på. Men, om det skulle krisa sig lär jag ju märka det. Jag måste ju orka bära den också.


Kommentarer
Tesan

Tänk på att åka med lätt packning så du kan shoppa. Och ko ihåg reseapotek. Vi hade med allt från värktabletter, och grejer för magen, sårtvätt å plåster... Massa att tänka på!

2009-02-01 22:59:00
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!