I dig your style

Just nu hade jag velat se Miss Li live med Dancing the whole way home, för ja. Jag känner mig lite så just nu. Inte för att jag har någon särskild anledning utan att jag bara har kommit in i andra andingen och ser slutet på veckan, två dar kvar nu!



Och istället för att åka på Kalaset har jag sett ut ett par skor jag tänkt beställa och lägga pengarna på. Mina första "riktiga" arbetsskor, och det blir ett par söta gladiatorskor, ett par jesussandaler jag aldrig trodde jag skulle sätta på fötterna. Men nu när den närmaste framtiden ser ut att bli på två fötter gäller det att ha nått rejält, även ett ryggstöd lär inhandlas inom kort.

Jag låter så förståndig?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!