Impulskväll

"Har biljetter till Havsbadet. Vad säger du?"

Kände mig inte så svårövertalad en lördagskväll som igår, och lika bra var väl det för vilken kväll det blev! Mer Beach Party i sommar hoppas jag, dans i folkparken var väl inte heller så pjåkigt!

  
  

Och idag... har jag... lagat.....

  

.. hemmagjord pizza!

Och för att vara lite ännu duktigare har jag cyklat 1 mil och 4 km för att vara exakt och eftersom jag bara hade uppför dit tyckte jag att jag var värld glass, grädde, maränger och bär innan jag kunde åka bil hem, hurra för cykelställ!


Kommentarer
Tesan

Fy fasen så gott det där ser ut!!! Hur får du bottnarna så tunna och fina? Gör du dom själv eller av mix?

2009-07-05 23:11:29
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Tesan

Men hallå! Eko! Svara då! ;-)

2009-07-10 16:17:13
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!