Dressed up

Äntligen är det lördag och klockan har passerat tre, det vill säga att jag nu är ledig och redo inför kvällen! Förstår inte riktigt hur jag ska överleva i denna värme, men jag ska göra mitt bästa för att inte svettas bort. Ikväll blir det en klänning från thai med massvis med färg, en riktig sommarpärla som jag hade tänk ha på midsommar.. ja men så blev inte fallet utan ikväll blir premiären efter att jag sytt om den och nu sitter den finfint!

Nä nu tänker jag inte sitta här och drunkna i värmen utan jag måste ut innan vi ska bege oss.
Ni får ha en trevlig kväll allihop!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!