Godmorgon härliga, lediga söndag!

Från att ha jobbat måndag-lördag känns det nu helt underbart att vakna med en hel ledig dag framför mig då jag i princip ska göra ingenting! Möjligtvis försöka ladda batterierna till en "helvetes"-vecka, då det är midsommarvecka och jag ska introduceras på ytterligare en ny avdelning. Får väl hålla tummarna och hoppas att det på nått vänster går bra.

På tal om jobb! Iår har jag fått tre jobbförslag utöver de två jag tackat ja till. Alltså totalt fem jobberbjudanden.. Sjukt? Ja lite.

Men nu ska jag sluta prata jobb och vara leeeeeeedig, jag vaknar förmodligen till torsdagkväll igen då det blir långledigt och midsommarhelgen närmar sig.


Kommentarer
Tesan

Ja det känns himla skönt att slippa operation och annars är det väl bra, längtar efter semester!



Är det coop i piteå eller luleå? Vad är det för andra jobb du har fått då?



Kram!

2009-06-14 12:19:46
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Tesan

Jo vi kommer upp i mitten eller slutet på vecka 30. Innan dess så kommer David, Helena, Josef och Frida hit på besök. Ska bli jätteskoj!



Ja nog tusan är man värd semester då man jobbat heltid sen förra sommarn, förutom thailandtrippen då :-) Hade det inte varit för den så hade det nog nästan varit olidligt nu.



Jag fattade inte att det var älvsbyn då du skrev coop konsum. Säger ju bara konsum :-D Det var inte dåligt att få så många erbjudanden, du är eftertraktad!



Har du inte bett om nåt ledigt alls i sommar?



Kram!



2009-06-15 09:50:49
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!