Such a day

Ja sommar har det blivit, fastän man jobbar. Men vad gör det när kvällarna är i klass med dagarna.. om inte bättre? Igår däremot njöt jag fullt ut av ledigheten och det blev så pass länge i solstolen framåt eftermiddagen att jag tillslut somnade. Som tur var, var solen inte lika stark då men. Ja det var dags att gå in, duscha, köpa glass och hyra film för att varva ner ytterligare.

Nu är det två dagars jobb kvar innan det är laddat för festligheter! Rycktas om Länkön, men om jag inte misstar mig är älven rätt hög iår? Var väl inte direkt sugen på att "dyka upp" på ön, blöt och förstörd? Ni fattar? Sen att vädret svänger från 28+ & sol till 26+ & regnskurar.. Vad ska vi planera efter? Får väl hoppas att stan är alive framåt kvällen iallfall, eller?

  

  


Nä vad tror ni, ska man sätta bort duntäcket nu?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!