Det är en underlig plats

Jag går omkring och väntar på ett brev eller ett mail eller kanske ett telefonsamtal? Jag vet inte hur, när, var eller om jag ens kommer att bli kontaktad?! Jag kan inte påverka ett skvatt utan får vackert vänta.. antar jag.

Nått jag däremot glädjs åt är vårt underbara väder, fastän jag jobbar. Men jag har bara imorgon kvar innan jag får njuta av en totalt ledig, härlig & förhoppningsvis solig onsdag då jag ska sola och koppla av all day long! Nu däremot ska jag inte sola utan göra mig klar för sängen och så tillbaka där jag just sprang ifrån. Vi ser Beck filmen och jag garanterar att jag inte kommer lägga mig förän den är slut, fastän jag redan sett
den.. typiskt.

  

Ja se vilken rolig leksak jag hittade i stugan. Som att köra skoter.. fast mitt i sommaren. Lite lätt underligt och lite lätt roligt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!