10:e mars, Kho Phangan

Godmorgon!
Tjejerna har just promenerat till stranden men jag ar fortfarande kvar. Har brant mig ganska rejalt pa axlarna sa jag stannar inne medan solen ar som starkast.

Vi har bestamt oss for att stanna har till torsdagsmorgon och darefter aka till antingen on Kho Tao eller over till andra sidan dar bl.a Phi Phi finns. Vi alla mar bra, forutom lite sol-branna. Ellen har lyckligtvis klarat sig undan. Det ar verkligen en plaga att inte ligga i vattnet en dag som denna. Jag far nog dra pa mig en t-shirt och springa ner.

Ska forsoka lagga upp nagra bilder da vi kommer till nogot billigare Internetcafe. Nu ska jag springa upp och kika om staderskan gjort sitt. Fyra tjejer i ett rum blir lite stokigt!

Hoppas allt ar bra hemma!


Kommentarer
Tesan

Man får smörja in sig utav bara hellsicke, hög faktor, waterproof, smörja, smörja, smörja flera gånger och så ligga i skuggan med de partier man har bränt.



Vad tar internetcaférna betalt där? Vi brukade betala 2 baht/min.



Vad heter stället där ni bor och vid vilken strand?



Kram.

2009-03-10 09:19:05
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
B

Ring mig!

2009-03-11 09:23:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!