Bangkok 5/3

Nu är vi framme i Bangkok. Flygresan gick jättebra, bättre än förväntat. Däremot blev det varmt och kvaft sista timmarna och då vi kom fram visade graderna 32.

Inatt har vi tagit in på ett hotell mitt i Bangkok. Allt vi gjort idag är mycket tack vare Linas kusin, Erik som vi just nu sitter hos. Imorgonkväll ska vi sätta oss på en buss som tar oss ner till Södra Thailand, då kan semestern börja!

Klockan är nu 21.00 och vi ska ta och bege oss tillbaka till hotellet.
Imorgon ska vi äntligen få bada, det är svettigt här!

Vi har det jättebra, men längtar bort till lugnet på stränderna. Bangkok är stoooooooooort!
Ha det bra allihopa tills vi hörs igen, kram från oss!


Kommentarer
Evelina

Åh, ni kommer säkert få jätteroligt!! vad avis jag blir.. :) ni kommer vara bruna och fina lagom till påsk!

2009-03-05 15:52:33
URL: http://evelinalidmans.blogg.se/
Jossan

Ååå som att man blir avis på er! Hoppas ni får en riktigt bra semester :) Hälsa brudarna, kram

2009-03-05 18:24:09
Marcus

Skönt att resan gick bra!:)

2009-03-05 18:25:35
Tesan

Jag avundas er som är i Thailand, drömmer mig tillbaka ständigt! Men jag avundas inte eran svettiga bussresa som ni har framför er.



Iväg till Phi phi och njut nu!!!

2009-03-05 23:00:34
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Malin

Härligt värre det låter, tur ni hade kontakter där så ni inte gick vilse ;) Vi flyger direkt från luleå till phuket 24 mars. Kort varsel, fattar inte själv än. måste hitta ett sätt att tjäna snabba pengar! Hoppas inte jobbet blir arg... Ni får fortsätta uppdatera bloggen, så man kan hålla koll på er :) Kramar!!

2009-03-06 09:13:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!