Kho Phangan

Nu ar vi pa on Kho Phangan, jattemysig o. Kanns skont att ha lamnat Bangkok for har ar det absolut mer semesterstamning. Igar spenderade vi kvallen med folk fran Pitea, lite roligt att traffa folk man kanner igen. Vi kommer stanna har till onsdag som det ser ut idag, eftersom pa tisdag ar det Fullmoonparty som vi "maste" uppleva.

Det ar fullt gassande sol och harligt vader, lite for varmt i havet kanske, knappt sa att det svalkar men anda skont. Vi ligger mestadels i for att det ar sa hemskt varmt pa stranden. Nu ar klockan snart 17.30 och jag ska ta och ga upp till oss for att se vad kvallens planer ar. Troligtvis ska vi ga over till ett par svenska tjejer vi traffade igar, blir sakerligen trevligt. Nu bor vi jattefint i en Bungalow, vi har tva dubbelsangar sa att alla kunde bo tillsammans.

Malin, vi hoppas att vi hinner ses da ni kommer! Vet ni var ni hamnar? Hall oss uppdaterade!
Nu ska jag fortsatta njuta, godmorgon far jag val kanske saga till er?


Kommentarer
Tesan

På phi phi är det såna partyn varje kväll... Tycker du det är fint på kho pangan? Var det svårt att hitta boende? Vad får ni betala?

2009-03-08 12:48:13
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Anonym

Härligt härligt, . Klarar ni av att ligga i skuggan då? :) Fint att snorkla? Vi har ju bara tagit en flygstol till Phuket,. Så vars vi hamnar vet man aldrig. Det enda måstet vi har är att besöka phi phi öarna! Ska ta och fylla på min mobil då det närmar sig så vi kan höras via sms :) Jag förstår att ni har det bra ! kramar

2009-03-08 12:56:21
ullis

Åhh :) Hoppas ni har det underbart ! :D

2009-03-08 18:43:12
URL: http://ulliizz.blogg.se/
Tesan

Hej igen Vickan!



Jag ville bara tipsa dig om att om ni vill ringa hem så finns det ett telefonkort som heter One-2-call. Det är ett simkort som man köper och laddar med en summa pengar, sen är det bara att ha det i sin mobil och så kan man ringa MYCKET billigare än vad man gör med sitt eget kort, teleautomater eller andra ställen där man lånar telefon. Med ett sånt kort har man då även ett nummer där folk hemifrån kan nå er om det skulle vara något viktigt. Och jag tror inte att du själv behöver betala något om någon från sverige ringer dig. Skaffa det!!!



Sen så ville jag bara säga, var rädd om er på månfesten och ha uppsikt på varandra och era grejer.



Kram!

2009-03-09 21:50:11
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Tesan

Glömde säga att då vi var i thailand använde vi kristofers telefon innan vi köpte det där one-2-call-kortet. Vi skickade 5 sms och hade ett 4 sekunders samtal. Det kostade 50 spänn :-O

2009-03-10 09:16:09
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!