Koh Samui

Idag har det varit stekhett, sakerligen den varmaste dagen hittills. Har inte gatt att ligga pa stranden, utan vi hyrde madrasser och lag pa havet hela dan. Det har varit sjukt vindstilla ocksa, men tillslut fick vi lite blast vilket var behovligt.

Inatt trodde jag att jag fatt vattkoppor.. Jag forestallde mig att jag inte far aka hem, pga smittorisk osvosv. Inbillade mig att jag hade feber, men jag verkar inte vara sjuk, det ar nog nagra myggbett som spokar. Men jag ar ju som jag ar, alltid tror jag de varsta.. Igar hade vi stromavbrott i tva timmar ocksa, alla affarer stangde och hela staden var helt svart. Men vi fick i oss kak anda, pa nagot lyckligt satt kunde dom laga mat, sa de var tur for oss.

Vi har bestamt att vi aker vidare till Koh Tao pa fredag, sa da vet ni var vi befinner oss.
Nu ska jag kila och se vad tjejerna hittar pa och vad kvallen bjuder pa.
Foresten, tack for tipsen Therese, vi kommer sakert kolla in bada tva!


Kommentarer
Tesan

Det kanske är sandloppor som bitit dig, jättevanligt och helt ofarligt men kan klia som fasen.

2009-03-26 00:07:13
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Petra Ahlsten

Tycker mycket om det du skrivit! Trevligt att se lite bra grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!