Nordpoolen, jobb och träning

Ja, det var nog inte bara den minsta av oss som uppskattade bad-besöket i måndags. Även om det inte blev många minuter i bubbelpoolen så roade vi oss med rören, stömmen, "frittfall" och alla andra små banor som erbjöds. 

        
(klicka för större bilder)


Som ni ser fångade jag en kurs i "Att ta på sig flytvästen" också, fiffigt dedär!

Nu sitter jag här efter att ha jobbat, ätit, tränat och slutligen ätit igen. Jag har trots allt gjort det som förväntas av mig idag, nästan, tror och antar jag. Nu ska jag fortsätta drömma mig iväg och därefter jag jag drömma lite till.

Ja, ni ser. Man kan faktiskt inte träna och äta sunt.. jämt, varje dag.

 (klicka för större bild)

Ifall det skulle bli stan imorgon kan samtliga be en bön om min hood-tröja som bör finnas i rätt storlek.
Tack, nu blir det inge mer!


Kommentarer
ellen

lika söt som vanlig lillkille ;-) hehe

2009-05-14 00:21:13
ullis

Åh yran. När är det ?

2009-05-14 16:20:58
URL: http://ulliizz.blogg.se/
ullis

Åh nej, tror jag jobbar då :(

2009-05-14 22:35:09
URL: http://ulliizz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!