Bra shopping trots regn

Fastän det blev ett 10-minuters besök inne på Gina innan stängningen hann jag få mig ett par jeans leggings, ett linne och en klänning i minst sagt snygga färger såhär till sommarn. Och eftersom Shopping stängde löjligt tidigt var det inte tal om vardagskläder längre utan jag böt inriktning till träning istället. Fick lyckligtvis lämna tillbaka mina träningsbyxor som jag inte var speciellt nöjd med, och istället fick jag leta ett par nya.

Och nytt blev det, kom hem med nya träningscapribyxor från Craft, nya löparskor, extra sulor och ett vätskebälte, får väl se om det kommer till användning men. Det blev iallafall en hel del men nu blir det bara roligare att träna!

Jag kan väl säga att jag aldrig varit särskilt noga med att köpa rejäla skor till exempelvis löpning, vardagsskor eller skor överhuvudtaget. Det kanske för att jag inte heller haft några kännbara problem i fötter och knän på sista tiden. Men idag fick jag riktigt bra med hjälp och vi kollade av mina fötter- filmade hur jag sprang, fick veta mina för- och nackdelar och det visade sig att jag kanske borde tänka lite mer på vad jag går/springer i. Så efter att jag nu köpt extrauppbyggda skor plus en sula som ger mer stöd åt hålfoten så känns det som om jag numera går på moln! Ni kan ju gissa om jag är sugen på att träna ikväll.....

Men någon träning ikväll blev det inte eftersom vi kom hem sent och att jag började spika upp nya tavlor och göra om i min lilla sovalkov... Nu är det iallfall sjukt mysigt och jag är rätt trött så nu ska jag stänga av och förflytta mig!
´
(Acoustic Cover) Love Story - Taylor Swift


Kommentarer
Anonym

Love story!! Taylor är min gudinna :D

2009-05-22 02:11:37
URL: http://stekhet.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!