Congrats!

Idag är ingen vanlig dag, för det är Peter födelsedag hurrrra hurraaaa hurrrraaaa! Men som det är idag får jag vänta till måndag innan jag får fira honom, för då äntligen kommer han hem.

Annars har jag haft en bra dag, fastän mestadelen spenderats på jobbet känner jag mig fortfarande pigg. Och duktig som jag är har jag börjat tvätta, så snart är första(och säkerligen sista) maskinen klar och redo för att hängas.

Känns riktigt skönt att det inte är något håll igång ikväll, nästan så att jag ser framemot söndagsmorgonen som imorgon även är första advent. Då får vi tända första ljuset och äta en god frulle, yummie!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!