Det går bra nu

Allt slipande är klart! I början var det faktiskt inte alls så farligt, hellre lite kul.. Men när jag var tvungen ta alla små detaljer för hand blev det genast tråkigare. Men nu är det tråkiga gjort och de roliga återstår! Kanske hinner jag börja måla redan ikväll!

Nu sitter jag och inväntar middagen, och gissa vad det blir? Jo, grillat! Inte varje år man äter grillat i slutet av november, men iår funkar det ju finfint!


Hittade en bild från årets första grillning, om jag inte missminner så var detta i början av april!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!