Känns som om det blir en bra dag idag

Goddag! Idag är det min sista "sjukdag". Nu är jag definitivt feberfri och har bara kvar en liten förkylning som härjar värst på morgonarna och kvällarna. Men för frisk för att vara hemma iallafall, så imorgon blir det en heldags-jobb. Lite orolig hur jag ska klara detta då jag börjat sova middag, men det ska nog gå bra i vilket fall.

Just nu har jag bakat och rustat bort från en sockerkaka med citronsmak, och eftersom man bara behövde rivet skal till kakan så tvingade jag migsjälv att pressa och dricka upp saften... surt, gott och framförallt mycket vitaminer!

Idag är det bara sex dagar kvar!

 Här bakas det chockladbollar med lillen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!