Long time, no see

Ja, mycket har hänt sedan sist. Snön är numera borta från vägarna och gräset är säkerligen grönt lagomt till jul.. Nä, jag tycker vi alla får önska oss en vit jul, dehär känns för fattigt. Var är all snö?

Jag har iallafall hamnat i något slags jul-il. Jag vill julpynta, lyssna på julmusik och baka pepparkakor. Iår ska jag förhoppningsvis också slippa den eviga paketstressen också, allt är så gott som uttänkt.. är det tänkt iallfall!

Så ja, nu får det bli jul!

 

Här har ni en förväntansfull tjej inför julafton(möjligtvis nyår..) 2008!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!