Var försvann min härliga lördag?

Det var väl på ett ungefär så jag tänkte när någon tittade över axeln och plötsligt sa "FAN VAD VATTEN!"..... Och när jag insåg hur mycket vatten det var ville jag bara lägga mig ner och försvinna. Kort därefter skrattade jag och insåg att detta var min sista jobbande lördag eftersom jag säkerligen skulle bli sparkad för evigt och ersättningsskyldig för vattenskada på flera miljoner. Men, riktigt så farligt var det inte. För jobba ska jag, redan nästa lördag.

Men jag verkar ha hittat tillbaka till min härliga lördag, för nu är det färdigt med jobb för i veckan och jag har äntligen helg. Nu ska jag bara hoppa i duschen och sedan väntar en trevlig lördagsmiddag med familjen innan det är dags att göra sig klar inför kvällen.


Kommentarer
Tesan

Ungefär så tänkte jag då mitt vatten gick. FAN VAD VATTEN!!!!! :-) Hehe!

2009-11-21 15:24:39
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Anonym

Hehe, de förstår jag.. Din situation lite mer överraskande då!

2009-11-22 11:02:07
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!