Är vintern redan välkommen?

Middagen igår bestod aldrig av min önske-kombination, eller ja egentligen- jag böt bara innehåll. Det blev tacos, och som ni säkerligen vet är det något jag tycker bra om.

Idag fick jag jobba heldag istället för halv, vilket kändes rätt så mycket bättre. Men nu känns det jobbigt att inte veta var man är imorgon, om man är någonstans imorgon. Just nu vill jag att det ska bli januari och att jag får börja plugga!



Hittade en bild från helgen i Göteborg. Här är jag och Roger, en av killarna min bror bodde med, på restaurangen Viktoria. Bra restaurangnamn va?

Kommentarer
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hhaha Va bra :P hihi det är lite roligt :P va gör du då?

2009-10-15 10:46:26
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!