Monday

Efter att ha sovit 10 ½ h känner jag mig relativt utvilad men desto mer snorig... Har just fått en mega-tablett serverad och den har åkt ner med ett glas vatten. Så nu inväntar jag ivrigt dess effekt, annars verkar det som om det blir en lugn dag. Kanske en och annan promenad hinns med.

Helgen har åtminstone varit toppen! I fredags åkte vi in till Luleå för middag på Waldorf och bio. Det blev Flickan som lekte med elden, som förväntat var riktigt bra. Några timmar senare hoppade jag upp från en varm och mysig säng och begav mig till jobbet.

Lördagseftermiddagen/kvällen blev som väntat i ett lugnare tempo än förmiddagen och jag sjönk ner framför fredagens Idol och därefter serie på serie tills jag hämtade P och så äntligen fick vi sova. Om än söndagen inte var min bakisdag så gjorde jag den till de eftersom det var så synd om mig och min hals.

Hoppas förkylningen inte blir långvarig för jag vill träna träna träna.......


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!