Godmorgon!

Just nu sitter jag inbäddad i världens största och mysigaste morgonrock, känns lite kallt om fötterna så tror jag tyvärr måste sätta mig upp och stänga fönstret! Gårdagens besök gick iallfall riktigt bra, vi hade tåliga killar med oss som orkade springa omkring i ett antal timmar i världens kanske roligaste affär(bortsett från Ullared)! Däremot handlade jag inte speciellt mycket utan jag får ta ett besök närmare flytten.

Nu är det höstlov för barnen, så det verkar bli en lugn arbetsvecka. Två inbokade jobbdagar och resten får vi se. Idag verkar jag iallfall vara ledig, så jag ska ta mig lite frukost och sätta igång dagen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!