Helgerna går för fort

Söndag.. igen!
Fredagen som såg ut att bli en lugn middag-, vin- och idolkväll slutade med middag, vin, idol, mer vin och utgång. En grymt trevlig kväll som jag fick sota för på lördagen då jag fint skulle infinna mig på jobbet klockan 7.00, men det var kvällen "värd"! Efter att inte mått alltför bra avslutades atberspasset med en 1½h lång utbildning, vilket kändes som ett bra avslut. Väl hemma blev det middag och gonatt!

Nu, efter 12 timmars sömn känner jag mig pigg och allert! Så vad ska denna pigga söndag bjuda på?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!