En tidig fredagsmorgon

"Godmorgon. Om en stund börjar vi blanda drinkar.. Vi kommer pröva näst intill alla drinkar i boken! Jag misstänker att man kommer bli lite packad."

Ja detta fick jag imorse av min bror, som snart är färdigutbildad bartender. Så nu är det förhoppningsvis bara säga ajöss till alla hemmagjorda drinkar och njuta av en Sea Breeze, Blue Lagoon, Red Tie Martini eller varför inte en Old Fashioned eller en klassisk Bloody Mary?

Kanske inte denna helg, men förhoppningsvis nästa då jag intar självaste Göteborg.




Kommentarer
fanny ö

joddu! det känns bra :) men det är ju bara du följer med lina imorgon till mig. Ni är så välkomna :) kram.

2009-09-25 21:48:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!