Johan Falk-filmerna

                                            

Har ni inte sett Johan Falk filmerna? Då är det något jag rekomenderar er att göra! Det är en serie i sex delar, så börja förslagsvis med den första! Jag envisades att vi skulle hoppa ettan för att den var uthyrd överallt, men eftersom dehär absolut inte gick(ja, jag fick ge mig i efterhand) så köptes filmen istället och tur var väl de.

Iallafall sjukt spännande filmer, utspelar sig i Göteborgs-trakterna och påminner om Beck-filmerna. 7 oktober, alltså nästa vecka, släpps del tre- NATIONAL TARGET!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!