Packat och klart

..nästan!

Jag ska inte hem till Åvägen men jag ska till Göteborg, ikväll! Har försökt ta med mig så lite som möjligt men jag verkar aldrig riktigt lyckas, eller ja. Då vi for till Thailand, då lyckades jag minimera packningen maximalt!

Men nu, ja alltid är det nått man vill ha med sig.

Förutom att packa håller jag nu på att förbereda middagen, vi ska bjuda på palt! Hoppas den går att äta, men jag har ju lyckats förut så kan inte annat än hålla tummarna!




Denna snygging jag ska bl.a spendera helgen med, kan faktiskt inte bli annat än kul!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!