090910

Idag är jag minsann utvilad, vaknade redan sex men tvingade migsjälv mer eller mindre att ligga kvar till halv åtta. Och eftersom jag verkade ledig och vädret inte lockade för någon morgonspromenad har jag sysselsatt mig med annat, som exempelvis skrivit om mitt cv, sökt jobb, skickat in ansökningar för lärlingstiden, kollat hyresbidrag och alla möjliga trista saker man måste ha koll på.

Just nu sitter jag och väntar på att Vårdcentralen ska ringa, mitt "blåmärke" på halsen verkar bli blåare nu när jag börjat träna och allt fler kommenterar de. Men eftersom proverna låg näst intill normala vet jag inte riktigt vad det kan vara.. Fast ja, jag ska väl inte förvänta mig att Vårdcentralen kan hjälpa mig, jag får väl "återkomma om det blir värre". Så till dess får jag väl fortsätta se ut som om jag blivit strypt, funfun..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!