Härligt att vara hemma!

Tiden går fort när man har roligt, det kan man minsann säga. Har varit hemma i över en vecka och ändå tycker jag att tiden gått för fort. Därför kändes det jobbigt att behöva åka tillbaka igårkväll. Men nu har vi bara drygt 9 veckor kvar till vår slutdag. Och med tanke på hur fort tiden har gått hittills, lär det bara smälla till så står vi där med väskorna packade.

  

Har iallfall varit en toppenvecka hemma då jag fått vara med nära och kära, träffat vänner och ätit gott och inte tänka på skolan.. förutom lite läsning.

Sen får jag inte förglömma att jag har firat 5 underbart fina månader med min älskling!


Kommentarer
Karin

vilka söta mackor:)



hoppas du har en finfin kväll!

2010-04-14 21:03:07
URL: http://karinolofsson.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!