Hemma igen!

Blev en snabbvisit till Övik och efter två dagar i skolan är jag på hemmaplan igen. Idag har jag varit och besökt en salong i Boden och hela dagen har sprungit på i rask takt. Nu vill jag bara att skolan ska vara slut, så jag får flytta hem och börja på en salong, på riktigt. Fast bra vore det ju om jag hade klart med någon salong först.

Att tillägga bör ju, med min tur, hann jag bli påbackad- just då jag satt mig i bilen..

Nu ska jag fortsätta njuta av att vara hemma. Imorgon ska se om jag får besöka en till salong och efter det ska jag hem för en lektion i stickning och efter det ska jag laga världens godaste fläskfilé..(lchf-recept)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!