Längtar till nästa helg

Tiden går fort då man i princip inte gör någonting. Igår blev det stan och en fika med Sofie och Marie. Och kvällen blev en repris från fredagen, lungt och skönt framför tvn med en hel del gosaker hos tjejerna.

Idag däremot har jag varit riktigt duktig. Först hade jag tvättid mellan 10 och 13. Och medan har jag gått an och städat, plockat, slängt och packat ner en hel del saker jag inte behöver här i Övik som får följa hem på fredag.

Nu återstår bara en hel del matlagning och möjligtvis ett besök på Coop för att inhandla vitlök och cream fraiche för att göra dipp. Tur att Peter inte behöver stå ut med mig och min andedräkt ikväll! ;)



Nu ska jag börja med maten.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!