De mindre vackra sidorna

Idag var det första och säkerligen sista dagen jag tog med mig anteckningsblocket till skolan! För det är klart, nog glömde jag det och jag vet exakt var det ligger.. på en stol, längst bak i teorisalen..

Så istället för att plugga ikväll blir det en Wallanderfilm men först hade jag tänkt visa några mindre vackra bilder från dagen. Vi fick nämligen styla varandra så fult vi kunde!




Här är jag just färdig med Angelica som står bakom mig och laddar för att ge igen!



 Mig hittar ni som "midsommarstången" näst längst till vänster på andra raden!


Kommentarer
Anna

Ser att det inte är SÅ synd om dig ikväll du verkade ju ha fått semlor i tisdags då vi inte åt några......kanske bakar något när du kommer hem men W hade ju gjort kladdkaka förra gången du var hem så. Sköt om dig ! Kram

2010-02-18 21:13:18
eee

ändrade designen igen, vad tycks ?

2010-02-18 21:18:39
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Lillasyzter

Jag vill önska dig en mysig fredag sötnos :)

2010-02-19 15:51:45
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!