Back on track

Nu kära vänner har vi äntligen fått internet till lägenheten och jag kan sakta men säkert uppdatera mig om vad som händer i övriga världen och uppdatera er om min utbildning här på Svenska Frisörskolan!

Vi är redan inne på tredje veckan, varje dag består av praktiska och teoretiska moment. Kvällarna består av att laga middag, diska bort, läsa läxor, renskriva anteckningar och slutligen lägga sig tidigt för att hänga med nästa dag. Det är intensivt och hjärnan jobbar på högvarv för att ta in så mycket som möjligt.

Under första veckan fick vi besök av Manuel Rodriquez som är världsmästare inom frisöryrket och Vasilici, som skrivit våra läroböcker. Så under två dagar blev vi undervisade av dessa världskända ansiken från Chicago, facineras över deras kunskap, prövade på långhårsuppsättningar m.m. Med andra ord kan man säga att vi fick en händelserik start på vår utbildning!

Här är några bilder av vad jag gjorde under dagarna med Manuel Rodriques och Vasilici:

 







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!