Egen hårvård

Yes, idag tjuvstartade vi med den egna hårvården som egentligen börjar om en månad. Men eftersom vi inte riktigt har koll på "hela" läget fick vi bara göra något "enkelt".. Och enkelt blev det, på mig resulterade det i en toning i samma färg som min utväxt, så nu har jag hela håret i en enda fräsch utväxt. Nä, men jag grundar lite inför den kommande hårvården då jag tänkt ljusa tillbaka mina slingor och då passar det ju bra att ta detta som grund!



Utgångsläget: en rejält urtvättad Kastanj..



Här med Skumtoning, enkelt och skonsamt..





Taaaadaa färdigt, nu återstår bara en toppning och lite mer färger!

Och efter att vi var klar med mig blev det en snabblunch innan vi satt igång med Maries hår, och såhär blev hon efter de "osynliga" slingorna:





Tack för idag, nu ska jag diska och sätta igång en Beckfilm!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!