Fröken duktig

Efter att tanterna har varit över på fika har jag diskat och tvättat.. Men torktumlaren verkar inte ha gjort sitt och jag orkade inte gå ett till varv till tvättstugan så nu har jag hängt upp allt här. Jag borde dammsuga också, men kanske inte ikväll.

Jag laddar batterierna till imorgon istället. Idag har vi föresten gjort vår första hela herrklippning och det gick riktigt bra för hela klassen! Om än de blev en hel del kortklippta Samuel-dockor som resultat..

Före:



Och efter:



Ostylad och ännu inte urtunnad... men inte så tokigt, eller hur?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!