Hipp hipp huuurraa!

Idag är ingen vanlig dag för det är mamma födelsedag hurrra hurrrra hurrraaaaaa!

Efter skolan igår eftermiddag satt vi oss som planerat i bilen och åkte hem till kära Norrbotten igen. Idag är det 10-13 minus och strålande sol. Har hunnit med att gratta mamma, lägga spolar på farmor, pluggat och gjort fransk manikyr på mig själv där jag la alldeles för många lager som resulterat i en hel del luftbubblor. Kanske ska jag ordna till det, eller så ställer jag mig i duschen och ordnar det en annan dag.

Middag, fika och trevligheter står på dagens schema!

Bilder från förra helgens hemmabesök:




  



Stålande väder, skoterkörning och nygräddade våfflor över elden!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!