Dont play with a girl who can play it better...(kära dator....)

Jag har under två dygn till och från rensat alla "onödiga" bilder som finns på datorn i hopp om att den möjligen kunde bli lite, ytterst lite snabbare. Men vad händer.. Jo, nu 2 GB bilder mindre och datorn håller på att ramla ihop. Plus att datorn själv valt att ta bort hela min mapp från Studenten. Men tur att den har en ägare som är dubbelt så smart och dubbeltsparat i princip allt, åtminståne går det att få tag i.

Annars? Jo, jag har fyllt åtminståne 5-6 flyttlådor, fått två nya tjejer att dela lägenheten med, rensat kläder, skor, småtjafft och allt annat som kan vara bra att minimera på.

Ikväll ska jag träna "lugnt" på ett Step up pass. Får se hur de går och om det går, men måste försöka nu när man äntligen har ett par träningskompisar! Efter det ska jag avnjuta en Mango till en bra film, möjligen en Falk repris på tvåan.

Men nu längtar jag till fredag så jag får pussa på min favorit!


Ser inte helt fel ut va?

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!