En kamera är beställd!


Nu, eller rättare sagt igår beställde jag min första, egna kamera! Efter många om och men under mellandagsresan blev det tillslut inte alls en Sony utan en Avant. Får hoppas jag får hämta den på måndag och utforska dess finesser.

Annars har det blivit 13 grader varmare, men vi står fortfarande på statiga minus 22 grader. Fast det känns ju nästan som blida om man jämnför med igårkväll då jag och Ellen tog oss en promenad i 35 minusgrader..

Nu ska jag koka en tekopp, sätta mig framför tvn och fortsätta sticka min halsduk. Kanske blir det en sväng förbi tjejerna också innan jag gör en tidig kväll. Känner mig inte alls särskilt pigg..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!