Första bilden av den nya kameran...



..är publicerad! Och visst, den känns riktigt bra, fastän jag hunnit vara nöjd, missnöjd och slutligen nöjd igen.

Nu sitter här mitt i mitt lilla kaos, jag börjar få lite ordning och reda vilket behövs just nu. Och som ni ser hittade jag en spegel billigt idag, så jag röjde golvet och började måla. Nu efter tredje varvet ser det riktigt bra ut, så en spegel får följa med tillslut.

Antar jag kommer vara mestadels frånvarande härifrån under helgen och säkerligen början av nästa vecka. De sista ska ordnas inför flytten och jag vill ta vara på varje sekund som går innan vi åker ner.

Så vem vet.. kanske har jag redan hunnit flytta när vi hörs eller ses nästa gång! Ha det så bra allesammans! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!