Fredagsmys!

Hej hallå, nu hör ni från mig fortare än förväntat! Idag har jag gjort mitt första besök hos min nya tandläkare och mitt första besök som betalande kund. Och visst är det tråkigt att lägga pengar på sånt men hellre det än trasiga tänder! Som tur var verkar jag ha skött mina tänder väl och inte ett enda hål kunde spåras!

Sitter här och fördriver tiden medan jag väntar på att ugnen ska bli varm så att jag kan sätta in potatisgratängen. Det blir en mysig fredagsmiddag med kall fläskfilé som mamma marinerat, sallad, bea, vitslöksbröd och potatisgratängen förstås!

Det kan med andra ord inte bli en bättre fredagskväll, speciellt inte nu när Peter har kommit hem!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!