Måndag igen

Lördagen får absolut toppoäng trots att jag har alldeles för många myggbett som minne av kvällen. Började med att jag fick sluta tidigare för att sedan åka båt upp till kalaset i Nystrand. Där blev det mat, sång, lekar, bad och volleyboll!

Och tro det eller ej, igår sken solen.. och jag var ledig! Så jag tog mig en härlig morgonspromenad innan vi åkte upp till Muskus på födelsedagsfika och efter det tog jag mitt första dopp och så åkte vi ut med flotten en stund. :)









Men nu är det måndag och ny arbetsvecka, startar fint med ett 10-21 pass!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!