Omtapetseing pågår

Sitter just nu i mitten av ett nyspacklat vardagsrum som Peter har valt tapeter till. Får se om jag får tjuvkika lite närmare på dessa skönheter ikväll då det ska slipas. Har nog en hel del städning framför oss i helgen, men säkerligen en rolig sådan när det blir lite förändring!

Just nu är jag på jakt efter en fin och förhoppningsvis somrig klänning till dopet på lördag. Och eftersom idag är min enda lediga dag står jag i valet och kvalet om jag ska åka in till stan eller om jag ska ligga och sola hela dan. Problemen är då:

Åker jag till stan blir det sol, dvs jag hade velat sola..
Stannar jag hemma blir det moln, dvs jag hade velat shoppa..

What to do?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!